Hinder

På mässan i går så letade jag ju efter hinder, som jag skrivit om tidigare. Och visst hittade jag hinder, men ack så söta (och dyra) Jag hade ju tänkt mig ett startpaket till, med färgade bommar men när jag hittade dessa hinder blev jag helt kär. Blir nog ett hinder jag köper så småningom, (kostar lika mycket som ett starpaket) men vad ska jag välja? Dessa tre är bara ett utplock i katalogen, och jag vill ha alla ur den :D Bella, du som ska hjälpa mig med hoppningen, vad tycker du? ;) (finns säkert 200 hinder till att välja mellan!!)
Det första är ett vanligt hinder i höjd. De andra två är ponnyhinder där infångarna inte är högre än en meter, jag hoppar ju inte högre så egentligen är väl det det bästa? 
 




Bella:

Åh va fina! :) de här blir ju spännande men svårt att välja haha! :)

Svar: Haha ja du får hjälpa mig att titta i katalogen sen :D
stallalghagen.blogg.se

Maja Andersson:

Dom rosa!! Dom va jätte söta!! :D

Svar: Visst var dom ^^,
stallalghagen.blogg.se

Kommentera inlägget här: