I väntan på en Zebra

För idag har jag återigen varit ute på nätet och shoppat, är lite reserverad efter vinterns ilska när jag fick vänta länge på mitt täcke... Men nu gör vi ett nytt försök och har beställt ett Bucas Buzz-off Zebra täcke, flughuva och grimma till Dancer. Hon klipptes igår och nu måste hon ha flugtäcke på sig så hon inte förstör sig med bett från ilskna insekter. Det var synd att klippa hennes tjocka päls för den har stått emot insekterna jättebra - helt klart bästa skyddet! Men nu när det varit så varmt har hon svettats av att bara gå i hagen så det var dags att pälsen rykte! 
Eftersom ni borde känna mig vid det här laget så vet ni att jag älskar färg och mönster, så inte så konstigt att jag valde Zebramönster, men det är ju också vetenskapligt bevisat att Zebramönster förvillar insekter ännu mer än enfärgade täcken. Så det ska bli intressat att se om det fungerar i verkligheten - bara det bästa till mina ♥ :)
Täcket Bucas Buzz-off Zebra kostade 1199:-
Huvan Bucas Buzz-off Zebra kostade 179:-
Grimman Bucas Dublin Zebra kostade 189:-
Och allt kommer ifrån thehorse.nu och vi får hoppas att dom håller hög standard!
 
Kommentera inlägget här: