Vinden har vänt

Beklagar att det nästan är en månad sedan jag skrev.. Har inte haft så mycket att skriva om tyvärr. Hovslagaren har varit här, hovarna var lika fina som vanligt. Vi har hämtat hö, Racke har satt en rejäl vinterpäls och är rund och go :) Han hade dock ett skrapsår vid svansroten, som en hand ungefär när vi tog in hästarna för en vecka sedan men det är läkt så fint så. 

Efter lite motgång i hästletandet så har det dykt upp en hel del fina hästar som jag ringt på och ska provrida! Säger inte mer än så, utan ni får låta er hållas :)

Jag brukar ha en bild i mina inlägg men har ingen bra så det får bli en interiörbild från 2:an som jag snart kan flytta in i - hoppas jag :) Självklart har det med hästar att göra ;)



Farmor:

Klart det har med hästar att göra. Många :) Fin bild.
Hoppas du snart visar hur det ser ut i din 2:a. Kanske i den andra bloggen, om den inte har med hästar att göra :) Ser fram emot........

rackemarie:

Vad fint du får det. Håller tummarna för att du hittar någon bra häst!

Kommentera inlägget här: