Hästrelaterade födelsedagspresenter!

Kommer ni ihåg att jag var i Ullared för ett par veckor sedan? Där köpte jag ju presenter till min fina Mor och nu när hon öppnat så kan jag visa vad det var, en vit dunväst från Mountain Horse (som passade perfekt Bella!) och ett 3-pack ridstrumpor från Pessoa. Västen fanns i svart, vitt, rött och orange. Ångrar att jag inte köpte en egen... :) 
Och är man hästtjej så är man, i stan hittade vi denna underbara väska och plånbok från US. Polo som bara var tvingade att följa med oss hem och de passar ju ypperligt till västen som hon vill ha till vardags ;)
 
 
rackemarie:

Snygga grejer minsann. Jag har en svart MH-väst. Jättebra och varm men lätt och smidig.

Svar: Ja, västen ångrar jag att jag inte köpte till mig, men fick nöja mig med pessoa-ridbyxorna då. Hoppas åka ner snart och kan shoppa loss lite mer, för billigt var det :)
stallalghagen.blogg.se

Kommentera inlägget här: