Spännande!!

Har en stor nyhet att berätta, vet att endel redan vet om det men för er som bara läser bloggen så ska jag berätta! I söndags för en vecka sedan såg jag att det fanns något som heter Tobbe Camp, träningsläger hos Tobbe Larsson där flera gästtränare kommer som man får träna för i ett träningsprogram utsett för varje ekipage. Jag tänkte att jag ska skicka in en intresseanmälan, så i Onsdags skrev jag om Gretas och mina svagheter och att vi har endel svårigheter i ridningen. Skickade in och fick svar efter två timmar att jag kom med! Så fatta, i April kommer jag och Greta att åka till Tobbe Larssons gård på ett weekendläger och hoppas på att vi kan lära oss en massa! Åh längtar som sjutton, det här är verkligen en på miljonen att få åka dit (för min del). 
Om 9 dagar kommer hästtransporten till sverige så om 14 dagar kan vi hämta den förhoppningsvis, då kan vi åka vart vi vill! Fantastiskt :D
Idag fick Greta en massage/laserbehandling och hon har inte alls lika många spänningar i skroppen, vilket känns skönt! Då gör vi något rätt i alla fall ;)
Rackes trollfläta, begriper inte hur han har fått den! 10 minuter tog det att trassla ut den med...

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

ÅHH vad roligt! Vill också åka på något sånt <3

Svar: Du får söka, fanns flera läger under sommaren :)
stallalghagen.blogg.se

Kommentera inlägget här: