Äntligen!!

Äntligen så släppte det till 20% av ridpasset! Red ut, klättrade 2 upp i skritt och en gång i galopp i slalombacken, hem och vänta på Yola och sedan träning - HÅRD träning! Nu jävlar var jag mer aggresiv i min ridning (host) och försökte att vinna över Greta när hon håller på, nonchalant är den där jäkla damen ibland ska ni veta. Stannar gör hon när det är jobbigt men på med pisken och driv frammåt och efter ett par gånger och det visar sig vara lönlöst att bråka så går man framåt. Fin och mjuk i slutet, en lång framridning behövs och det är nu bevisat och det ska jag försöka att fortsätta med för att få lite resultat. Jag behöver träna på min sits och mina förbaskade händer som vill ner hela jäkla tiden, blir tokig! Men övning ger färdighet har jag fått höra ;)
 
Kommentera inlägget här: