Söndag

Var en tur i Ullared och shoppade. Blev lite på hästavdelningen, ett schabrak jag tittade på sist jag var där och ett sadelskydd. Blev nya foderburkar och ett smhn nät som reserv, inga Catagoskydd hade dom :( 
På kvällen stack jag och Greta ut en runda, körde styrka och konditionsintervaller, 2 gånger galopp uppför slalombacken - flåsade inte ens när vi kom ner andra gången, vidare i trav och sedan kort galopp för att sedan öka galoppen. Därefter skritt i typ 3 min och sedan kort galopp 300 meter. Sedan hem i skritt. Då var vi båda nöjda! Vattenpölen vi var tvungna att korsa dit och hem på typ 4 meter och 20 cm djup kastar Greta sig i, älskar vatten och fick hon välja skulle hon nog stå där en stund och leka :) När vi kom hem skakade mina ben efter all fältsits för det är jag inte van vid! Härligt :D 
Kommentera inlägget här: