Shopping

Efter laserbehandlingen idag åkte vi direkt ner till Charlies då dom firar 25 år med 25% på allt, sadlar, foder, täcken ja allt!! Bettet jag lånade hem satt bra, har dock inte ridit på det men det borde funka, ord. pris var 1069kr eller något liknande men har varit ett provbett så det vad inte så fint men fick ner det till 600kr så det är jag nöjd med! Sen var det ju micklemtränset jag skulle ha, ett svart som jag tittade på i onsdags och dom vad slut!!! Fan fan fan, varför lade jag inte undan det? Men hade inte tänkt att köpa både träns och bett för ekonomins skull denna månad.. Men snälla som dom är ringde till Växjöbutiken och bad dom skicka över ett som kommer till mig på torsdag :) Sedan köpte jag en ryktväska till Gretas borstar som jag även kan ha med mig på träningar framöver. Foder, tråd och lite annat :) 
Sedan provade vi ett flugtäcke som var för stort för Dancer som köptes förra året på Greta och det satt nästan perfekt! ;)
Kommentera inlägget här: