Gårdagen

Igår var jag riktigt ridsugen, beror väl på all ridning man gått se på både tv och när Greta tränats i veckan. Greta fick vila och kände att Dancer skulle tycka det var kul att få komma ut, men riktigt så självmordsbenägen är jag inte så hon fick beta runt stallet en stund innan jag sadlade Racke och red iväg. Vad ska jag säga? Han går som en myra 😉 är van med Gretas stora steg och och en runda dom normalt tar 20 min tog ju närmare en timma 😄 Han är ju så snäll och tyckte det var jättekul att få springa av sig! Så det var en nöjd kille som kom hem och fick en massa hejarop på vägen ner 😄
rackemarie:

Men en Racke i full galopp är det ingen som hänger med. I vilket fall inte för några år sedan ;) Du skulle sett honom på Frimans travbana när han racade ifrån alla de stora lätt som en plätt :)

Svar: Jodå galoppen taggade han till i, snabb som vinden 😃
stallalghagen.blogg.se

Kommentera inlägget här: