Onsdag och träning

Idag var det andra gången vi åkte till Yola för träning. Yola red och jag fick titta och njuta på min bronshäst, för det lyser verkligen brons om henne i solen ♥ På ridbanan gick det bra, hon kämpar på och säger till när hon tycker det blir lite för jobbigt men det är inte alls lika mycket som för bara ett par veckor sedan. Idag är det 3:e gången Greta jobbar i sådant här tempo, form och bjudning av kunnig ryttare = Yola, och det tar sig! Jag kan inte begära att det det ska gå så bra som det ändå gör på 3:e träningen, för hon tar in så mycket på så kort tid. Jag undrar så hur utbildad hon egentligen är, för vad var det nu du sa Yola, galoppiruetter och passage har hon bjudningen för!? Ja jisses, min lilla talanghäst ♥
Ute på fältet taggade hon till och där är hon ju extra vacker när hon får skjuta iväg och visa upp sig, extra kul när det är shettis med som livar upp stämningen ;)
 
Kommentera inlägget här: